11 de febrer 2010

ANIVERSARIS GENER


El mes de gener era sens dubte el més multitudinari pel que fa a aniversaris; Antonio Manrique, Ester Pujol, Gerard Llobet, Maite Guerra, Eric Gómez, Divaika Kemba i Amanda Ramos (si..jo mateixa)...quin enrenou amb tanta gentada, però es nota com l’organització és cada vegada una cosa més rodada amb lo que va sortir perfecte, com sempre, així que GRÀCIES A TOTHOM.

  
 
  
  
  
Aquell dia, a més de l’obsequi del Fran, una esponja per cadascun (i la meva amb un mussol....amb què sinó...)...van tenir de regals un seguit de paraules i frases que ens vam dir d’uns companys als altre amb la sinceritat d’escriure en un paper en blanc dient que opines d’aquella persona. Va ser un dels exercicis del coaching, una bona manera de trencar el gel i de fer pujar el termòmetre emocional. Aquestes van ser les que em van escriure a mi “ Treballadora, Responsable i seria, Treballadora i constant, Engrescadora, Responsable, Bona delegada, Responsable i agradable, la més guay i la més presumida, Companya, Responsable i treballadora, Genial, Programada, Amb capacitat de síntesis, Sociable, Molt bona blogger, Comunicadora, Responsable, Bona delegada, Bona companya, Un cielo....”...ufff....penso que no em puc queixar...ells si que son “un cielo”....gràcies companys, m’esteu fent passar un màster genial!!!